2011. máj. 10.

FA*ZZINE cover

F. Májk Fa*zzine-ja második számot is megért, és a flipcoveres megezin egyik borítóját én vektorizáltam össze (plusz szerepel benne egy régi-régi szóvicces komikszom is). Az egyik képregény főhőse egy Rebeka nevű barbár nősténydög (Miki tollából), akit kicsit átfazoníroztam a borítóhoz. A Conan-féle barbarian kardmarkolászós pózt szerettem volna kicsit átemelni és persze igyekeztem viszonylag nagy cs*csöket rajzolni, hiszen manapság cs*cs (és vér) nélkül ****t sem lehet eladni. Mondjuk a Fa*zzine ára is azóta már 500 huf-ra rúg, kemény kapitalista világ ez.
Klikk-klakk: kritik 1 & kritik 2 + facebook oldal.
Klikk még: újabb kritik.

Némi bónusz szkeccs a "rázsongóknak".

5 megjegyzés:

FaludiRóbert írta...

Szuper az a szóvicces képregény!

LM írta...

köszi!:)
kb. 2003-ban készülhetett, még a Kreténbe szántam anno

SeSo írta...

NA remek hogy végre toltál fel új melókat fisherman! ideje volt zsongatni.

LM írta...

köszi somakoma, valóban ideje volt már kicsit a blogot halottaiból feltámasztani. maj' még jön egy s más (i hope)

ollokanna írta...

a csecses némber is, meg az agyalapot veszélyezteő humorman és a nagyon cuki kis beficcenő cukik mind-mind tuttik :)