2010. ápr. 27.

Tűlevér avagy a fenyvesek bosszúja

Találtam egy vicces kis karácsonyi horrorparódiát Treevenge címmel. Jason Eisener követte el, aki a Hobo with a shotgun c. díjnyertes fake grindhouse trailert is, amiből mostanság filmet is forgatnak madafaka Rüdiger Hájer főszereplésével:)) kíváncsi vagyok, hogy sikerül majd, remélem, élvezetes tunkolásban lesz részünk és nem lesz olyan elcseszés, mint a Black Sheep vagy a Dead Snow. Behind the scenes: klekk.
Ez a Treevenge c. short (aminek a címit "Tűlevér"-re bírtam fordítani) ügyes stílusgyakorlat, szerintem tökjól működik, jók a vágások, az alátett zene, jók benne a direkt bénaságok és tahóságok is, és a hörgő-vicsorgó favágókat, vagy éppen idióta díszpinty jóléti polgárokat alakító amatőr színészek is inkább hozzátesznek, mintsem elvennének az egészből. Látszik, hogy a rendező ügyesen bánik a rendelkezésére álló apparáttal, jó az arányérzéke. Talán a fáknak adott szinkronhangok gagyik, de ennyi kb. a negatívum, a favágásos, begyűjtéses részek különösen jól sikerültek, már-már szomorúak is és beillenének valami 'fák jogai' propagandának és a végén a trash aratás is kellően eltalált és vicces lett.
Katt a képre, megnézhető a teljes film a maga 16 percében.
A címtipó meg szép ezzel a háttérrel.Bíztató előjel az állat Hobo-klip is, amit szintén mostanság fedeztem fel. Enjoy!:
Hobo With a Shotgun
Uploaded by JasonEisener. - Full seasons and entire episodes online.

Nincsenek megjegyzések: